2011. május 15., vasárnap

Prozac Nation



Eredeti cím: Prozac Nation
Magyar címe: Prozac-ország (nem volt bemutatva itthon)
Rendező: Erik Skjoldbjærg
Évszám: 2001
Nemzetiség: amerikai 
Műfaj: dráma
Tartalom:
 Egy fiatal küzd a súlyos depressziója ellen. Elizabeth Wurtzel önéletrajzi regénye alapján készült film. 

Szerintem:
Szeretem Christina Ricci filmjeit, de ez nem tetszett. Ráadásul a kedvenc könyvemből. Mindenki másképpen észleli, ha olvas egy könyvet és film készül az adott műből. A filmbe bele tettem volna jó pár részt, ami a könyvből kimaradt. De hát nem én voltam a rendező. Egy önéletrajzi könyvet elég nehéz megfilmesíteni, ugyan is mindenkinek más a lényeg. A film pedig elmenne valami tinifilmnek önéletrajzi film helyett, ilyen színészekkel, mint Jason Biggs vagy Michelle Williams (Dawson's Creek). Színészeket is megértem, hogy igyekeznek a tinifilmek szerep körből kinőni, ami Christina Riccinek sikerült. De nekik még nem. Abszolút nem jött át nekem, hogy Christina Ricci lenne Elizabeth Wurtzel.

Szerintem: 5/10
"Miss K"