2011. december 17., szombat

Aki bújt aki nem 2.: A második este


Eredeti cím: Jeepers Creepers II. - The Second Night
Magyar címe: Aki bújt, aki nem 2.: A második este
Rendező: Victor Salva
Évszám: 2003
Műfaj: horror / thriller 
Nemzetiség: amerikai

Tartalom:
Néhány nappal az első rész után... A Gonosz előbb Jack Taggart farmer kisebbik fiát ragadja el, majd egy egyetemi baseball-csapatot szállító buszt támad meg... A rémnek ez az utolsó éjszakája - de vajon a fiatalok szerencsésebbek-e, mint az első rész testvérpárja?

Szerintem:
Hú ez még rosszabb besorolást kapott, mint az első rész. Na, de azért reméljük a legjobbakat! Azért kíváncsi vagyok a folytatásra, mert vannak olyanok, amik jobbak az első résznél. (De ennél nem fűzök hozzá sok reményt).
Izgalmas volt az eleje úgy mint az első résznek is, de a felénél erőteljesen kezdem unni az újabb okoskodásokat, pánikolásokat, ki mit látott. Na ez tinihorror, itt sok a tini ráadásul egy lerobbant buszon! Egész film alatt a muzsikát és a furgont vártam, hogy mikor jön, de hiába. Ez kicsit illúzió romboló volt! Azt sem értem, hogy miért "A második este", ha ez az utolsó este, a 23. nap. Hát a film hátralevő részét pörgetgettem, mert totál nem kötött le nem tehetek róla. Lehet ezekre a kérdésekre azért nem derült fény, mert nem néztem végig, de ha egyszer nem köt le...
Befejezés: ....attól függetlenül, hogy nem tetszett a film, a 3. részére kíváncsi vagyok!

Szerintem: 4.5/10
"Miss K"