2012. január 2., hétfő

2012


Eredeti cím: 2012
Magyar címe: 2012
Rendező: Roland Emmerich
Évszám: 2009
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: katasztrófa / dráma / akció


Tartalom:
A maják ősi naptára bonyolult csillagászati ismereteket és kifinomult matematikai számításokat igénylő tökéletes alkotás. Egy baj van vele: 2012-ben véget ér, és sokan úgy gondolják, nem véletlenül. Soha nem volt még a történelemben, különböző kultúrákban ennyire meghatározó egy dátum, ami az emberiség legnagyobb katasztrófáját jövendöli meg...


Szerintem:
2012-re való tekintettel, gondoltam megnézem. Csak hallottam a filmről régebben is nem láttam. Annyit hallottam, hogy kocsival menekülnek a Föld omlás elöl.Úgy gondoltam teszek egy próbát!
Mikor elkezdtem nézni az volt meglepő, hogy John Cusack és Amanda Peet színészekkel próbálták feldobni ezt a katasztrófafilmnek nevezett valamit, de meg Woody Harrelson-t is bevetették, hogy sikeres legyen a film. Imdb.com-on 5.8-as átlaggal zárt, kb. én is ekkörül gondolkozom a filmről. Nyugodt szívvel kaphatta volna a következő címet: "Holnapután után". Filmben úgy is azt mondták, hogy "2-3 napunk van még hátra". Érdekes módon ebben a filmben állam titokként kezelték a világvégét, hogy senki sem tudott róla. Menekülés az autópályán és repülővel a földomlás elől.... több mint vicces!
Ebben a filmben minden megtalálható ami a katasztrófafilmekben. 


Szerintem: 5/10
"Miss K"