2012. március 22., csütörtök

Elcserélt életek

Eredeti cím: Changeling
Magyar címe: Elcserélt életek
Rendező: Clint Eastwood
Évszám: 2008
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: thriller / dráma

Tartalom:
Los Angeles, 1928. Egy szombati reggelen egy munkásnegyedben Christina elbúcsúzik fiától, Waltertől, és dolgozni megy. Amikor hazatér, látja, hogy a fia eltűnt. Eredménytelen keresés kezdődik, és hónapokkal később a rendőrség beállít egy fiúval, mondván, hogy meglett az elveszett kilenc éves gyermek. Christine-t elszédíti a rendőrök, riporterek és saját zavarodott érzelmeinek forgataga, és megengedi, hogy a fiú ott aludjon nála. Ám tudja, hogy ez a fiú nem Walter. Amikor tovább ösztökéli a hatóságokat fia felkutatására, Christine ráébred, hogy az alkoholtilalom korában Los Angelesben a nők nem kérdőjelezhetik meg a rendszert, és nem mondhatják el a történetüket a saját szempontjukból. Christine, akit azzal rágalmaznak meg, hogy tévképzetei vannak, és nem való a társadalomba, szövetségesre lel Briegleb tiszteletesben, aki segít neki a gyermeke megtalálásáért folytatott, a város ellen vívott harcban.

Szerintem:
Szintén barátnőm ajánlotta a filmet. régen is hallottam erről, de nem néztem meg.
Már ott megrökönyödtem, hogy Clint Eastwood rendezte a filmet. Mondom, ha úgy rendez, mint ahogy játszik, akkor "Ajaj!". De kellemeset csalódtam benne, mert a film igen csak jó volt. Angelina Jolie magyar hangja is szar volt. Angelina Jolie tényleg nem egy jó "színésznő". Múltkor erről beszéltünk barátaimmal, hogy "Angelina Jolie-nak tudnál mondani egy emlékezetes filmjét?" Senki nem tudott megszólalni ez ügyben. "Angelina jolie csak jól néz ki." Ebben a filmbe igen topán nézett ki, tegyük hozzá, hogy az 1920-as években járunk, de akkor is. Nem tudom, hogy miért jelölik állandóan az hülye Oscar-ra, engem totál nem győzött  meg! Azzal az ocsmány vörös rúzzsal egyenesen még borzalmasabban néz ki!
De a film önmagában nagyon jó volt, megdöbbentő volt főleg, hogy igaz történet alapján készült. Rendezési gond nem volt, forgatókönyv sem, csak a főszereplőnő. 

Szerintem: 9/10
"Miss K"