2012. augusztus 26., vasárnap

Az ördög fia


Eredeti cím: Babysitter Wanted
Magyar cím: Az ördög fia
Rendezte: Jonas Barnes, Michael  Manasseri
Évszám: 2008
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: thriller / horror
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0819755/ (5.6/10)
 


Tartalom:

Egy kisvárosi főiskolás lány, Angie Jim és Violet Stanton farmján éjszakai gyermekmegőrzést vállal. Az éjszaka folyamán több különös telefonhívást kap az egyre rémültebb bébiszitter, majd kintről is furcsa zajokat hall. Ismerősétől, az autószerelő Ricktől és a helyi serifftől kér segítséget. Mindannyian életveszélybe kerülnek, mert kiderül, hogy Stantonék gyermeke, Sam, maga az ördög fia.


Szerintem:
Régebben láttam ennek a filmnek a címét, és a plakát szerintem is jónak tűnt, tartalmából annyi elég volt, amit a cím sejtetett. 

Hát... meg kell mondjam... elég rossz egy film ez itt! "Az ördög fia", "Babysitter Wanted" egyre jobb címek, mint magyarul és angolul... Ha egyszer babysittert keresünk a gyereknek, akkor legyen már az a cím! És ne utaljunk a filmbe levő dolgokra... szerintem! Mindkét cím gyatra, csak úgy mint a film! Nem izgultam film alatt, meg sem ijedtem. Gondoltam végig nézem, de egy szar volt, át is tekertem 30 percet. Amikor a kisgyerekről leesett a sapi és a haja alól kivillant a két szarv, úgy nézett ki, mint egy kutya. Mondjuk azt hittem, hogy "Ismeretlen hívás"-hatása lesz a filmnek, de még sem...
Maga a történet jó lett volna, de ez a megrendezése... ijesztegetésnek is minősíthetetlen... A főszereplő csaj, pedig a "Kegyetlen játékok" című B-kategóriás filmből lehet ismerős.

Szerintem: 3/10

"Miss K"