2012. augusztus 24., péntek

Ördög


Eredeti cím: Devil
Magyar cím: Ördög
Rendezte: John Erick Dowlde
Évszám: 2010
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: thriller / horror / misztikus
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1314655/ (6.3/10)
 


Tartalom:

Egy pár ember bennreked egy irodaház liftjében, miközben a munkába igyekszik. A rutinnak tűnő kiszabadulási munkálatokat azonban mindig megszakítja valami, mintha egy külső hatalom a bennlévőket nem akarná kiengedni. A "foglyok" szembetalálják magukat a saját bűneikkel, és végül kiderül, hogy egyikük maga az Ördög.

Szerintem:
Már a film elején is az volt a benyomásom mintha láttam volna. De szerintem láttam, csak annyira nem maradt meg bennem. kicsivel több mint egy órás a film, én mondjuk nem mozifilmnek, hanem tévéfilmnek tettem volna be ilyen rövid időtartalommal.  Túlzottan nem is akarom szaporítani a szót, teát egyszer nézhetős film. Szerintem már az elején lehet tudni, hogy ki sántít. Félelmetes jelenetekbe nem gazdag, sőt! Azt sem mondom,h jó volt, azt sem, hogy rossz, átlagos...


Szerintem: 5/10
"Miss K"