2011. március 17., csütörtök

Borzongás - Hajsza a metróban


Eredeti cím: Creep
Magyar címe: Borzongás - Hajsza a metróban
Rendező:Christopher Smith
Évszám:  2004
Nemzetiség: német / brit
Műfaj: horror / thriller / misztikus


Tartalom: 
Késő éjjel, egy parti után Kate a londoni metróval akar hazamenni. A vonatra várakozva azonban elszundít, és amikor felébred csapdában találja magát. Az utolsó járat is elment, az állomás kapuit pedig bezárták. Hamarosan feltűnik egy alkalmazott, aki erőszakoskodni kezd vele. Egy rejtélyes, láthatatlan teremtmény váratlanul elhurcolja és megöli a férfit. Az igazi megpróbáltatás viszont csak most kezdődik. Kate és egy fiatal hajléktalan pár hamarosan kénytelen a sötét alagútba menekülni, nyomukban a megnevezhetetlen borzalommal.


Szerintem:
Szeretem a metró aluljárókban játszodó filmeket. Szeretem Franka Potente filmjeit is. Kedvenc német színésznőm. Szerintem egy nagyon jó színésznő. Örültem mikor letöltöttem ezt a filmjét. Nekem tetszett, egyszerű kis film. Gyenge thriller. Kicsit illuzió romboló volt, hogy Franka magyar hangja nem Kiss Eszter volt. Fesűs Bea hangja szerintem nem nagyon illik hozzá. Kiss Eszterrel pont eltalálták!
Szerintem jó film. 59. percnél valószínűleg meg kellett volna ijedni. Az eltűntnek hitt emberek előkerülnek. Számomra ez a szörny nem is ijesztő.  Mondjuk a vége felé már túl sok üldözés volt és vártam már, hogy mikor lesz vége a filmnek. 
... és amikor a szép kislányokból csöves lesz!

Szerintem: 7/10
"Miss K"