2011. március 16., szerda

Antikrisztus


Eredeti cím: Antichrist
Magyar címe: Antikrisztus
Rendező: Lars von Trier
Évszám:  2009
Nemzetiség: dán / német / francia / lengyel
Műfaj: horror / dráma

Tartalom:
A férj és a feleség - az éjszakai nyugalmat kihasználva - szenvedélyesen szeretkezik, ezalatt egyetlen csemetéjük odasétál az ablakhoz, és a párkányon megcsúszva a mélybe zuhan. A temetésen az asszony elájul a gyásztól, és kórházba kerül. A férfi a súlyos depresszióba esett feleségének terapeutaként azt javasolja, hogy menjenek el a hétvégi házukba, amely az Éden-erdőben található. A terápia lényege, hogy felszínre hozzák a nőben rejlő félelmeket, amelynek súlyos ára van: kiderül, hogy a nő eredendően gonosz...

Szerintem:
Megmondom őszintén, előítéletekkel kezdek neki ennek a filmnek. Már csak a rendező/író Lars von Trier miatt is.Mondjuk a "Dogville - A menedék" című filmje is jó volt, csak kicsit vontatott és elég hosszú :-) Az egész olyan volt, int egy színházi előadás, vége felé nagy fordulattal. De régen láttam, majd újra megnézem, de most lássuk ezt a filmet. Hát kb. én már úgy az első pár percbe kiakadtam, hogy ilyent bele tenni egy filmbe. Oké, hogy művészfilm, de akkor is...!  Amint látom itt is részekre van osztva, mint a "Dogville" című filmben
Összességébe inkább azt mondanám, hogy érdekes! Egy óra elteltével, megint elképedek, hogy úristen ilyent bele tenni egy filmbe?
Eltekintve ezektől a dolgoktól a film nem volt rossz. Nem vagyok prűd csak egyszerűen úristen! Én nem tennék bele filmekbe ilyen részeket. Ha igen, akkor is csak burkoltan. Vannak benne elég undorító részek!
A vége egyébként szépen meg volt csinálva megint, fekete-fehér.

Szerintem: 5.5/10
"Miss K"