2011. március 21., hétfő

Eredet

Eredeti cím: Inception
Magyar címe: Eredet
Rendező: Christopher Nolan
Évszám:  2010
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: akció / misztikus / sci-fi
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1375666/  (8.9/10)


Tartalom:
Két ifjú és ambiciózus építész együtt dolgozik, s nem csak kollégák, hanem a legjobb barátok is, ám kapcsolatukra némi árnyék vetül. A vállalatnál kifejlesztettek egy olyan technológiát, amely segítségével be lehet lépni az álmokba, és bizonyos emberek fejéből így információhoz lehet jutni. Amikor Cobb él ezzel a lehetőséggel, a dolgok egyre bonyolultabbakká válnak...


Szerintem:
Nekem nagyon tetszett a film, igaz néhol kicsit zavaros. Leonardo DiCaprio végre kinőtte a "szépfiú" szerepeket és egyre jobb filmekbe játszik, mint például a "Viharsziget" (ami szintén 2010-es film). 
Őszintén nem szeretnék erről a filmről komolyabban írni, mert nekem tetszett. Jó ötletek, szép kivitelezés. Jó dolog a képzelet. :-) Mindenkinek saját dolga, hogy értékeli a filmet, de szerintem 10-es. Nem tudok olyan emberről, aki viszolygott volna ettől a filmtől!

Szerintem: 10/10
"Miss K"