2011. április 29., péntek

Fogd a pénzt és fuss!



Eredeti cím: Take the Money and Run
Magyar címe: Fogd a pénzt és fuss!
Rendező: Woody Allen
Évszám:1969 
Nemzetiség: amerikai 
Műfaj: vígjáték / krimi / kaland
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0065063/ (7.2/10)

Tartalom:
A szerencsétlen Virgil Starkwell már gyermekkorában is balfácán volt, biztos, hogy akármibe fogott, az rosszul sült el. Felnőttként bankrablásból próbálja fenntartani magát, de egyik kudarc a másik után éri.

Szerintem:
Sokan nem szeretik Woody Allen-t, mert megmutatja igaziból, hogy milyen az élet, megmutatja a valóságot. Én szeretem Woody Allen-t, a maga esetleségével. Ő Woody Allen. Lehet utálni, szeretni. Szerintem nagyszerű filmeket csinál. Én szeretem a filmjeim az esetlenségével és a humorával.
 Amikor egy egyszerűnek tűnő bankrablás sem jön össze. Hát igen nem egyszerű bankot rabolni. Nem egyszerű munkát sem szerezni. A narrátori kommentár, Virgil szüleinek megszólaltatása maszkban... Ötletes 1969-ből. A bank kirablási technika, a szökési kísérletről nem is beszélve... és a nagymamánál, amikor bemenek a házba: "- Jó napot, bejöhetek telefonálni? - Persze, tessék csak!" 


Szerintem: 9/10


"Miss K"