2011. április 29., péntek

A Simpson család - A film

Eredeti cím: The Simpsons - Movie
Magyar címe:A Simpson család - A film
Rendező: David Silverman
Évszám: 2007
Nemzetiség: amerikai 
Műfaj: vígjáték / kaland / animációs
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0462538/  (7.6/10)

Tartalom:
Egy tipikus amerikai család: apa, anya, három gyerek, kutya és macska. Legfeljebb annyiban térnek el az átlagostól, hogy sárgák, csúcsfejűek, gülüszeműek és az őrület határán élnek. Meg nagyon szeretik a fánkot. Barátaik és ismerőseik többnyire szintén mind sárgák (néhányan zöldek), de furcsaságban biztosan felveszik velük a versenyt. Szélesvászonra van szükség ahhoz, hogy beleférjen Homer Simpson minden bolondsága. Ezért volt szükség e filmre, ahol Homernak meg kell mentenie a világot a katasztrófától, amiért egyedül ő maga a felelős.

Szerintem:
Kiskorom óta nagyon szeretem a Simpson családot, és nagyon örültem, mikor mozifilmet csináltak belőle. Szerintem jól sikerült. Nem lett olyan silány, tömény, semmit mondó, mint például a "Szex és New York" nevű melléfogás mozi változata. 
Összetett, jó történet, kivitelezés, nem unalmas, mi kell még?!

Szerintem: 10/10

"Miss K"