2011. április 25., hétfő

Párizs, szeretlek!



Eredeti cím: Paris, Je t'aime
Magyar címe: Párizs, szeretlek!
Rendező: Tom Tykwer, Wes Craven, Oliver Assayas még 19 rendező
Évszám: 2006
Nemzetiség: francia
Műfaj: dráma / romantikus
 
Tartalom:
A huszonkét rendező által írt és rendezett rövid történetek mindegyike Párizsban játszódik. Az epizódokból egy megindító és felkavaró, különös, modern és eleven nagyváros képe rajzolódik ki, ahol minden a szerelem témája körül forog.
 
Szerintem:
Nekem nagyon tetszettek a kisfilmek. Leginkább a 'Tuileries', 'Tour Eiffel' és 'Faubourg Saint-Denis' kisfilmek. Tom Tykwer rendezésén és zenei aláfestésén tökéletesen hallatszott a 'Lola rennt' hatása. Wes Craven kisfilmjében is szerepet kapott egy picike baleset, ami végülis jóra fordítja a dolgokat. Gérard Depardieunem csak szerepelt, hanem rendezett is egy kis filmet. Mondjuk azt én elpörgettem, mert nem nagyon érdekelt. A kisfilmek alapján legalább kicsit megismerhetjük Párizst, a szerelmek városát. Bár engem ez a város, sem Franciaország nem vonz!

Szerintem. 9/10
"Miss K"