2011. április 25., hétfő

Sikoly 4.



Eredeti cím: Scream 4
Magyar címe: Sikoly 4
Rendező:Wes Craven
Évszám:2011
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: thriller / horror 

Tartalom:
Gale Weathers, a sikeres tévériporter és Dewey Riley immár házaspárként élnek. Sidney Prescott is visszatér a városba, ugyanekkor lendül újra akcióba a gyilkos. Az események felpörögnek, és Gale újra nyomozásba kezd.

Szerintem:
Kicsit félve néztem meg mondván, hogy a 4. részről van szó és semmi újat nem mutathatnak. De attól függetlenül nagyon tetszett. Apróbb utalások az előző részekre, karakterekre az sem maradt el. Azért itt is rendesen érződött, hogy már 2011-et írunk. SMS-ek, Facebook, Twitter, modern telefonok. Nekem alapjába vévőleg nagyon tetszett, főleg az utalások, apróbb elszólások, poénok. A végén nem kicsit nagyon meglepődtem, úgyhogy, aki szereti a Sikoly részeket nézze meg. Fordulatokban gazdag, természetesen itt is vannak olyan részek, amiket előre tud az ember. Érdemes megnézni! Bár, ízlések és pofonok! 
Kora ellenére, Wes Craven-től a mai napig tanulhatnának a rendezők az tuti!

Szerintem. 10/10
"Miss K"