2011. június 9., csütörtök

A romok



Eredeti cím: The Ruins
Magyar címe: A romok
Rendező: Carter Smith
Évszám: 2008
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: horror / thriller 

Tartalom:
 Egy baráti társaság, négy amerikai turista és egy német utazó Mexikóba érkezik turistaként. A kellemes láblógatást hirtelen rémálommá válik, miután egy csapat archeológus megbolygatja a romok alatt szunnyadó gonoszt. A maja időkben emberáldozatokat mutattak be itt, és úgy tűnik ez napjainkban is megismétlődik. Főhőseink kénytelenek megküzdeni az életükért.

Szerintem:
Kicsit tartottam ettől a filmtől, mert jóformán semmit, de semmit nem tudtam róla! Úgy meg azért elég érdekes filmet nézni, hogy még a történetet sem tudod. Volt egy furcsa érzésem, hogy 20 percbe bele sűrítem az egész filmet másfél óra helyett. Kár, hogy nem tudok spanyolul. "Dinero", "de nada", "gracias" szavakat megértettem. Meg kellene tanulnom! Sőt ebbe még németül is beszéltek "Danke Schön!" Úgyhogy ez elég egy nemzetközi film. Mivel a film negyedénél sejted, hogy mi van ezért kicsit unalmas, én 23. perctől kezdve pörgetem, itt a 42.-nél még történik valami, de szerintem 20 perc alatt így is végzek... és szívás, hogy az épület tetejéről nem tudsz lemenni akármit is csinálsz! Szerintem ez is egyszer nézhető kategória... még jó, hogy itthon nézem és tudok pörgetni, de ez a film is a kukába landol...Végül is nem volt olyan rossz, mert az utolsó 20-15 percnél kezdett számomra izgalmas lenni. De akkor is marad egy tinihorror. Azért a végére vártam valami olyant, hogy "3 évvel később" vagy valami ilyesmit.

Szerintem: 4.5/10
"Miss K"