2011. június 9., csütörtök

A nő kétszer



Eredeti cím: Sliding Doors
Magyar címe: A nő kétszer
Rendező: Peter Howitt
Évszám: 1999
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: dráma 

Tartalom:
Mi lenne, ha tényleg léteznének párhuzamos világok? Mondjuk Helen a szokásosnál hamarabb ér haza, mert kirúgják, és szerelmét, Gerryt ágyban találja barátnőjével. Szakítás, új élet. Ha viszont később érkezik - mert lekési a metrót, kirabolják és kórházba kerül -, Gerryt a zuhanyozóban találja, és minden megy a maga útján. Ilyen véletleneken múlik az életünk?

Szerintem:
Másfél éve láttam már ezt a filmet egyszer, de úgy gondoltam megnézem újra. Szeretem az ilyen párhuzamos típusú filmeket.Minden mondatnak, minden mozdulatnak jelentősége van. Mi lett volna ha ki sem rúgják a munkahelyéről? Mi lett volna, ha pár másodperccel később ér oda. A jó öreg "mi lett volna, ha...", ami mindenkinek megfordul a  fejében. Miután megtörténtek a minimális eltérések utána már két történetet nézhetünk végig. Végén pedig Dido - Thank You című dala szól.

"- Fel a fejjel! Tudja mit mondanak Monthy Python-ék?
- Senki  sem számít a spanyol inkvizicióra"

Szerintem: 7/10
"Miss K"