2011. augusztus 7., vasárnap

Benjamin Button különös élete



Eredeti cím: The Curious Case of Benjamin Button
Magyar címe: Benjamin Button különös élete
Rendező: David Fincher
Évszám: 2008
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: thriller / misztikus / kaland
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0421715/ (8.0/10)

Tartalom: 
Bejamin Button különös körülmények között született - és még különösebb élet jutott neki. Amikor ismeretlen kezek későbbi nevelőszülei küszöbére helyezik pólyáját, egy aggastyán újszülöttet bíznak a sorsra. A fiú csöpp, de nyolcvan éves. Őszen, kopaszon, meggörnyedve jár iskolába, ám ahogy telik az idő, izmai ruganyosabbá, bőre simábbá, arca mosolygósabbá válik. Számára visszafelé járnak az órák. Csak egy barátja van: egy a kislány, aki meglátja a vén ifjoncban a lehetetlen szépségét - és kitart mellette élete végéig.

Szerintem:
Régebben is mondták nekem, hogy nézzem meg Benjamin Button különleges élete című alkotást. Amikor megláttam, hogy több, mint két és fél óra. Néztem egy nagyot! Ahogy elolvastam, hogy miről szól, "Stephen King: Az aranykor" című filmje jutott eszembe, amit még 7 évesen láthattam a tévébe. Arról csak emlék foszlányok maradtak meg. 
A film elején rögtön megismerhetjük az óra történetét, aminek kulcsfontossága van és egy naplót is, amiben megismerhethetünk Benjamin Button életét.Mikor az anya megszüli gyermekét az apa elviszi, leteszi egy lépcsőre és várja, míg valaki megtalálja az öreg kisbabát. tudom hülyén hangzik, de ez van. Szervezete olyan, mint egy 80 éves emberé. Mindenki azt hiszi, hogy pár napja, hete van hátra, de még sem. Az öreg kisbaba folyamatosan fiatalodik. Mindenki furcsállja a dolgot. Ez által a napló alapján megismerhetjük Benjamin Button különös életét. 
Mozgalmas volt, tetszett. Bár azt mondták nekem, ha az első óránál nem kapcsolom le akkor végig tudom nézni. Úgy voltam vele, hogy az első óra is érdekes volt.

Szerintem: 10/10
"Miss K"