2011. augusztus 4., csütörtök

Koszorúslányok

 
Eredeti cím: Bridesmaids
Magyar címe: Koszorúslányok
Rendező: Paul Feig
Évszám: 2011
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: vígjáték

Tartalom:
 A történet két nőről szól, akiknek a barátnője menyasszony lett. Elkezdődik az esküvő tervezése, szervezése, azonban nem minden mehet zökkenőmentesen. A két barátnőnek teljesen ellentétes elképzelései vannak a szervezésről, ám a menyasszony érdekében elengedhetetlen, hogy közös megegyezésre jussanak, még ha nem is egyszerű.

Szerintem:
Mondták páran, hogy ez a film egy rakat sz*r és, hogy a "Másnaposok" női megfelelője. Mivel utóbbit nem tudtam elképzelni ezért megnéztem. Azaz igazság, hogy erről a filmről több rosszat olvastam, mint jót, úgyhogy érdekessé vált számomra, de nem fűztem hozzá sok reményt.
Hol nem szarom le, hogy a legjobb barátnőm előbb meg férjhez, mint én? Nem hiszem el, hogy a nők életében ennyire fontos ez az esemény. Ez meg egyátalán nem vicces: - Az anonim alkoholistákhoz kell mennem. Elfelejtettem, sajnálom! - Anya mindig mondom nem kell járnod hozzájuk, te nem vagy alkoholista! - Attól még, hogy soha nem ittam alkoholt! - Mi? - Ők annyira inspirálnak!" A barátnő elmegy az eljegyzési bulira. Tipikus sznob amerikaiak. Kétszínűség, nyafogás és képmutatás felsőfokon. Bemutatják pár sznob embernek. "- Én szólóba jöttem ide. - Jaj, hát akkor kezdjük előröl. Bekka vagyok, Ő meg a férjem és neked nincs férjed." Ezen is röhögni kellett volna? Megnéztem belőle 20 percet és nem röhögtem. Az eljegyzési beszéd is borzalmas volt. Főleg, hogy a nő makog "spanyolul". Gyökér: "lakodalmo". Két nő versenyzik, hogy ő legyen a legjobb barát. Szánalmas!
Valahogy az ilyen esküvős, picsogós "csajfilmeket" nem bírom még mindig elviselni. Ez a film is csak azt mutatja, hogy az amerikaiak igazi IQ fighter-ek. Hála a jó égnek, hogy nem moziba néztem meg! Csodálkoztam, hogy IMDB-n 7.5-ös osztályzatot kapott. Mire?! Ez egy szar volt! Ebbe a filmbe semmi szórakoztató nem volt...örüljön a 2.5 pontomnak is...

Szerintem: 2.5/10
"Miss K"