2011. december 19., hétfő

Ellen Rimbauer naplója


Eredeti cím: The Diary of Ellen rimbauer
Magyar címe: Ellen Rimbauer naplója
Rendező: Craig  R. Baxley
Évszám: 2003
Műfaj: horror / dráma
Nemzetiség: amerikai

Tartalom:
A századfordulón játszódó történetből megtudjuk, hogy Ellen Rimbauer hatalmas kastélyt kapott nászajándékba újdonsült urától, egy seattle-i olajmágnástól. A nő boldogsága azonban rövid életű: hamarosan rádöbben, hogy sem a házzal, sem a férjével nincs minden rendben. Az erőszakos John Rimbauer sötét titkot rejteget magában, a családdal kapcsolatban álló emberek pedig különös körülmények között tűnnek el sorban. Úgy látszik, mindez kapcsolatban áll új otthonukkal, a Rose Red rezidenciával, amely mintha életre kelt volna: falai lélegeznek, ablakai fenyegetően néznek a lakókra, folyosóit pedig valami rettenetes erő járja át, amely az asszonyt is fokozatosan hatalmába keríti.

Szerintem:
Ha jól emlékszem erről a filmről még nem írtam. Egyik barátnőm ajánlotta a filmet, hogy nagyon jó. Rá is készültem, de nem tetszett igazán. Ismét Rose Red-ben találjuk magunkat. Azt sem néztem végig, mert nagyon hosszú. Mondjuk kezdjük ott, hogy kevés megfilmesített Stephen King tetszett. Erre a filmre csak középkategóriából tudnék számot választani egy tízes listán. Színészekkel nem volt gond, csak azt hittem, hogy tartalmasabb lesz vagy csak én unom "ahol a ház rossz és gyilkol" típusú filmeket.
Nem nagyon tudok erről a filmről írni, mert nem tetszett. Többet vártam tőle! Még jó, hogy TV film volt csak.


Szerintem: 5/10
"Miss K"