2011. december 31., szombat

Batman - A sötét lovag


Eredeti cím: The Dark Knight
Magyar címe: Batman - A sötét lovag

Rendező: Christopher Nolan
Évszám: 2008
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: krimi / dráma / akció


Tartalom:
Batman ismét a bűn nyomába ered: nekilát, hogy szétverje azokat a bűnszerveteket, melyek rettegésben tartják a város utcáit. Ezúttal is számos segítőre akad, elsősorban Jim Gordon rendőrfelügyelő és Harvey Dent államügyész személyében. A hármas fogat hatásosnak bizonyul, de hamarosan nagyobb káosz üti fel fejét Gotham City-ben, egy felettébb intelligens elme, mely Jokernek hívja magát.


Szerintem:
Bevallom őszintén még nem láttam. egyik barátom említette ezt a filmet, hogy kell neki, gondoltam akkor már én is megnézem. Kiskorom óta szeretem Batman-t.. emlékszem még a filmképregényt olvastam állandóan 8 évesen Mamáéknál Balatonon. 
Batman ismét ringbe száll, hogy megvédje Gotham városát Joker-től és a bűnözőktől. Heath Ledger "belépője" jó volt. De nekem ez túl pszichopatára vette a figurát, nekem Jack Nicholson Jokere jobban tetszett. Lehet azért, mert az első képregények között volt, amit olvastam. Nekem most Joker-ből túl sok volt. Tudom mások Ódákat tudnának zengeni erről a filmről, de nekem sok volt kicsit. Christian Bale és Heath Ledger magyar hangja nagyon borzalmas választás volt, főleg, amikor Batman felvette a maszkot totál olyan volt, mintha hangtorzítót vagy nem is tudom mit használna. 
Sajnálom, de nekem nem tetszett. szerintem el volt nyújtva mint a rétestészta. Joker karakteréből nekem sok volt.


Szerintem: 6/10
"Miss K"