2011. december 3., szombat

Helló, helló! :-)



Egy jó hírrel szolgálhatok: visszatértünk, igaz csak decemberi hónapra, de lesz sok cikk.  Legalábbis igyekezni fogok. :-) Amióta Pesten vagyok sok mindent történt: önkéntes voltam a "Verzio 8 - Nemzetközi emberi, jogi dokumentumfilm fesztiválon", egy sík buta ELTE filmszakos lány mellett ültem, akinek a filmek "Az Isten a fejükre estek" című "klasszikus alkotásnál" kezdődik, de Ő esküdözött, hogy kiskora óta a filmek az álma... na most eltudjátok képzelni, hogy ez milyen sokkoló volt nekem! Továbbá megtekintettem pár filmet a "Koreai filmhét" keretében is az Uránia moziban. De ezekről nem fogok írni ;-) De akkor sem fogok elmenni a a nagy hollywood-i premierfilmek világában, ahogy eddig sem tettem sűrűn, szerintem :-)


Üdvözlök mindenkit, aki esetleg most csatlakozna, és várom vissza régi olvasóimat sok szeretettel :-) Igyekszem kihasználni ezt az egy hónapot :-)


(Ui.: sokan írtátok, hogy kicsi a betűtípus "részegen nem lehet olvasni" (még ilyent is írtatok :-D), ezért nagyobbra vettem a betűtípusát)


"Miss K"