2012. február 10., péntek

Halálkeringő

Eredeti cím: Halálkeringő
Magyar címe: Halálkeringő
Rendező: Köves Krisztián Károly
Évszám: 2010
Nemzetiség: magyar
Műfaj: thriller / dráma

Tartalom:
Elza - az életveszélyes szerelmi háromszögbe keveredett, drogfüggő, kilencedik hónapos terhes rendőrnő - lába alól minden tekintetben kicsúszik az élet talaja, amikor is a harmincadik születésnapján, váratlanul, kétes "segítsége" érkezik, rég nem látott, gyűlölt apja, Rusty, a nyomozólegenda személyében. Szépre tervezett találkozásuk azonban rövid úton klausztrofób kergetőzésbe csap át...


Szerintem:
Sajnos moziba nem volt alkalmam rá, hogy megnézzem a filmet, de megszereztem. Körülbelül egy hónapja nézhettem meg és nem bántam meg. Már akkor is szerettem volna róla írni, de sajnos nem volt rá alkalmam.
Nekem tetszett a film. ilyennek kell lennie egy magyar thriller-nek. Dobó Kata kicsit nekem erőltetett volt, de annyira nem volt zavaró a dolog. Kern András pedig hozta a formáját. Látványvilágra, rendezésre, forgatókönyvre, kamera beállításra, hangulatra minden tökéletes volt. A film tartalmáról nem írok, mert fent olvashattok róla. Nagyon jól összeszedett történet volt. Kicsit emlékeztetett a "Magasfeszültség" című francia thriller-re. Nekem nagyon elnyerte a film a tetszésemet, pedig nem nagyon szoktam újabb magyar filmeket nézni, inkább a régieket szeretem.
Ezt a filmet mindenkinek ajánlom, főleg a thriller kedvelőinek, de szerintem bárki megnézhetné, hogy ilyen magyar filmeket kell csinálni. Itt most nem a műfajra gondolok, hanem a látványvilágra vagy éppen a plakát stílusára. Több ilyen magyar rendezőt és forgatókönyvírót a magyar filmvilágba! Meg szerintem észre vettétek, hogy magyar filmekről nem igen írok, de szívesen várok címeket. 


Szerintem: 10/10
"Miss K"