2012. március 9., péntek

Blue Valentine


Eredeti cím: Blue Valentine
Magyar címe: Blue Valentine
Rendező: Derek Cianfrance
Évszám: 2010
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: dráma / romantikus

Tartalom:

Cindy és Dean évek óta házasok, és van egy lányuk. Hullámvölgyekkel teli házasságuk már a végéhez közeledik. A pár úgy dönt, eltölt egy éjszakát egy szex hotelben. Ezzel próbálják kétségbeesetten visszahozni kapcsolatukba a rég kihűlt szenvedélyt.

Szerintem:
Körülbelül egy hete néztem meg ezt a filmet. Szeretem Michelle Williams-t, aranyos kiscsaj. Ryan Gosling pedig nagyon jó színész. Az alap történetből  úgy nem kötött le, gondoltam már cska a színészek miatt is érdemes megnézni.
Ezt a filmet inkább olyan embereknek lehet ajánlani, akik tényleg túl vannak egy komoly kapcsolaton (és itt nem egy éves kapcsolatról van szó) vagy akik megéltek  egy bizonyos kort. A filmben egyszerre látod a jelent és a múltat. Az őrült szerelmeseket és a szétszakadó családot. Amit nem értettem a filmben vagy lehet nem vettem észre, hogy Michelle Williams karaktere miért is lett ilyen hideg, mi váltotta ki ezt belőle. Lehet csak én voltam figyelmetlen, nem tudom. Aki tudja a választ a filmmel kapcsolatba, kérem írja meg. Szerintem ehhez a filmhez fel kell nőni! Igen, ez a helyes kifejezés. aki nem szereti a "romantikus" filmeket, mondjuk ez inkább drámának mondható, mint romantikusnak, az ne nézze meg. Aki utálja a "lelkizős" filmeket az ne nézze meg a filmet! Ez is nehezen indul, de egy kapcsolat mégis hogy fajulhat el idáig, mikor imádod szereted azt az embert, akitől a gyereked van? Pedig a szerelem nem tart örökké, ezt mindenki tudja... már, aki tudja. De meg lehet oldani a dolgokat... így vagy úgy. 
Ez egy nehéz film, kell hozzá megfelelő hangulat! Nagyon megosztja az embereket. A színészek nagyon jók! Michelle Williams 2011-ben Oscar jelölést is kapott a filmért. Rendezés is nagyon jó. Ryan Gosling is nagyon jó színész. Életszerű történet, alkotás. Tudom nem illik erre a filmre azt mondani, hogy "kedvenc", de nekem tetszett... és az egyik kedvenc filmem!

Szerintem: 10/10
"Miss K"