2012. március 21., szerda

Lopott idő

Eredeti cím: In Time
Magyar címe: Lopott idő
Rendező: Andrew Niccol 
Évszám: 2011
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: akció / sci-fi / thriller

Tartalom:
A jövőben játszódó történetben nem létezik öregedés. Az emberek 25 éves korukig öregszenek, majd azután szinte halhatatlanként élnek tovább. Ez azonban csak azoknak lehetséges, akiknek van elég pénzük arra, hogy megvásárolják a további éveket. Aki gazdag, örökké élhet, akinek viszont nincs elég pénze, az korán meghal. Egy szegény fickónak óriási szerencséje van: örököl. Ez biztosíthatná az örök életet számára, azzal viszont nem számol, hogy a gyanús öröklés miatt gyilkosság vádlottjává válik, és menekülnie kell az törvény emberei elől, akik az idő megtakarításáért felelnek.


Szerintem:
Többségében azt hallottam a filmről, hogy ez egy szar, még anno megakartam nézni és letettem róla. Hétvégén egy kedves ismerősöm említette újra, gondoltam üsse kő megnézem.
Justin Timberlake-et színésznek nem nevezném, de egy fokkal jobb, mint énekes. Színészi alakítástól nem voltam elájulva. A főszereplő csaj meg nem volt szimpatikus. Történet izgalmas volt, bár jobbat is ki lehetett volna belőle hozni, de nézhető volt. Nekem lekötötte a figyelmem, nem volt olyan halál unalmas, mint mondták nekem. Alternatív filmcímek között láttam, hogy be van írva a "Now" szó is, "In Time" jobban illik ide... magyar címről már ne is beszéljünk!
Meg lehet kövezni, de szerintem nem volt olyan rossz film, mint ahogy az emberek többsége mondja. Az imdb sem filmes Biblia, hogy arra kellene hagyatkozni, ennyi erővel a rottentomatoes.com-ot nézhetnénk. Én erre a filmre megadom a 7 pontot, nem volt annyira vészes!


Szerintem: 7/10
"Miss K"