2011. április 24., vasárnap

Komfortos mennyország



Eredeti cím: Lovely Bones
Magyar címe: Komfortos mennyország
Rendező: Peter Jackson
Évszám:  2009
Nemzetiség: amerikai / brit
Műfaj: thriller / dráma / fantasy
 
Tartalom:
Egy 14 éves lányt Pennsylvania külvárosában meggyilkoltak. Méghozzá a család szomszédja. Holtteste eltűnt. Most a kislány a mennyországból tekint le a földre, figyelemmel kíséri, hogy hogyan változik meg családja, miközben próbálják feldolgozni a tragédiát, illetve a szomszéd minden lépését is nyomon követi. Közben arra vár, hogy valaki megtalálja elveszett holttestét, és végre kiderülhessen az igazság.

Szerintem:
Tudom, tudom! Azt mondtam, hogy "hollywood-i kassza sikereket NEM". Mindenki annyira várta ezt a filmet. Én meg már a könyv megjelenésekor olvastam. Mindenki teljesen be volt zsongva, hogy "júj ezt látni kell." Ezt a filmet is félve nézem meg, töltöm le. Nem nagyon szeretek könyvből készült filmeket nézni. Valahogy a kedvenc könyvem filmadaptációja elvette tőle a kedvem.
Mikor megnéztem ennek a filmnek a trailer-ét. Rögtön azt kérdeztem miért kellett mindent túl exponálni, túl csicsázni ezen a filmen, meg, hogy én ezt a filmet meg nem nézem!

Lehet meg sem nézem, lehet jobb, hogy a könyv a saját képzeletem alapján éljen bennem. Nagyobb bennem a félsz, mint a kíváncsiság, hogy megnézzem. Amiket olvastam, hogy kommentelők mit írtak, egyszerűen el vannak ájulva a filmtől. Kb. a nézők 95% szerintem nem olvasta előtte a könyvet... Engem ez nem vonz ennyire. Nem, nem nézem meg, ugyanúgy nem nézem meg, mint a Parfüm című filmet. Pedig szeretem Tom Tykwer rendezéseit. De akkor sem nézem meg!

(nem, nem néztem meg!)

Szerintem: 10/10 (könyv)
"Miss K"