2011. április 24., vasárnap

Rémségek könyve


Eredeti cím: Urban Legend
Magyar címe: Rémségek könyve
Rendező: Jamie Blanks
Évszám: 1998
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: thriller / horror 

Tartalom:
Egy amerikai egyetem ódon könyvtárszobájában porosodik a Rémségek könyve című, a tantervhez lazán kapcsolódó olvasmány. Wexler professzor előadás-sorozatot szervez a könyvben foglaltakról, bizonyítandó, mekkora badarság. Véleménye ak- kor változik meg, mikor egyre véresebb gyilkosságok történnek egy az egyben az idézett mű alapján. A kötet ugyanis igen vaskos.

Szerintem:
Nagyon régen láttam ezt a filmet. Hát, igen! 1998-as évben nagy divatja volt a tinihorroroknak (Sikoly, Tudom, mit tettél tavaly nyáron...). Manapság már nevetünk rajta, mint minden horrorfilmen ha el tellik x 10 év vagy több. Én személy szerint szeretem a városi legendákat, csak ugye ez nálunk nem túl elterjedt dolog. Ebből is csak úgy, mint a Sikoly-szériából, ebből is 3 rész készült. Ooh, amint látom Robert Englund is játszik benne, akit ugye Freddy Krueger-ként ismerhetük. 
Jared Leto, is milyen fiatal volt itt.Rebecca Gayheart is nagyon ismerős volt nekem és eszembe jutott, hogy vajon honnan is? Természetesen a Sikoly 2-ből ő is tagja volt a lambdabétazéta leányszövetségnek. Robert Englund, mint professzor, és az "Ismeretlen hívás" című filmet elemzik, mint városi legendát.
Először még érdekes ez a film. Mondjuk, ha eltelik 10 év és utána nézem úgy megint más. 

Szerintem. 6/10
"Miss K"