2011. május 23., hétfő

Az árva



Eredeti cím: Orphan
Magyar címe: Az árva
Rendező: Jaume Collet-Serra
Évszám: 2009
Nemzetiség: amerikai 
Műfaj: thriller / misztikus

Tartalom:
Születendő gyermekük tragikus elvesztése hatalmas törést okozott Kate és John életében: nemcsak házasságuk került veszélybe, de az amúgy törékeny pszichéjű Kate-et éjszakánként rémálmok gyötrik, nappal pedig a múlt démonaival viaskodik. Hogy megpróbálják helyrehozni, ami elveszett, a pár úgy dönt, adoptál egy gyermeket. A helyi árvaházban találnak is egy kislányt, Esther-t, akit mindketten nagyon megkedvelnek. Húsvét közeledtével lány beköltözik hozzájuk új otthonában - annak ellenére, hogy néhány különös dolog történik. Kate kezd rájönni, hogy Esther nem az az angyali teremtés, akinek látszik, de az aggódó szavai süket fülekre találnak. Senki sem hallgat rá, csak amikor már túl késő...

Szerintem:
Ahhoz képes, hogy az Eshter-t alakító Isabelle Fuhrmann idén töltötte be a 14. életévét nagyon jól alakította a szerepét. Nagyon lekötött a film, hogy a kislány mit csinál. A történet végén az a fordulat, "Jézusom!" Durva! Nekem tetszett! Jól összerakott film, tudom sokszor mondom, de ha így van?! Tetszett jó volt érdemes megnézni, csak kér, hogy az alternatív befejezését nem láttam, de megnézem valahogy. Kiráz a hideg ettől a filmtől, de érdemes megnézni! Amin még megdöbbentem, hogy Leonardo DiCaprio az egyik producer, tudom nem jelent semmit, de meglepődtem. Nem tudok elmondani semmi olyant, ami miatt ne tetszett volna a film. Szereposztással sem volt gond, színészek játékával sem, rendezéssel, forgatókönyvvel meg pláne!

Szerintem: 10/10
"Miss K"