2011. május 24., kedd

A szobatárs



Eredeti cím: The Roommate
Magyar címe: A szobatárs
Rendező: Christian E. Christiensen
Évszám: 2011 
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: dráma / thriller

Tartalom:
Sara (Alyson Michalka) éppen most nyert felvételt egy otthonától távol eső főiskolába, ezért aztán kollégiumba kénytelen menni. Újdonsült szobatársával, Rebecca-val úgy tűnik, igazi barátság veszi kezdetét, ám Sara hamarosan rádöbben, hogy a lány kedvessége mögött több rejlik, és nem csupán saját maga, de közeli ismerősei is komoly veszélyben vannak…

Szerintem:
Már régen is kinéztem magamnak ezt a filmet, tetszett a plakátja, meg azt hiszem olvastam is valamit róla. De nem nagyon rémlik! Alapjáraton meg is lepődtem, hogy szinkronizálva is le lehet tölteni, le is töltöttem. Meg azon is meglepődtem, hogy cirka 2 hónap alatt ideért az amerikai bemutatótól.
Ha már tinifilmről van szó, ami egy kollégiumban játszódik még széo, hogy elhangzik a következő mondat: "Csá! Szigma-kappa buli lesz ma! Muszáj jönnöd!" Mindig ezek az omega-beta-zeta kollégiumi bulik. De hát bulizni kell.
Mikor a lány haza ér a buliból, ott találja az új szobatársát. Olyan kis csendes, visszahúzódó lánynak néz ki a másik lánnyal ellentétben.
Látom ebben a filmben sem volt hanyagolható fél pillanatra a közösségi oldalak nézegetése, de amint látom ebben a filmben a Facebook már lejárt lemez, ott már a friendz.com hódít. 
Legjobb barátnőd maga az Ördög?! Fontos a barátság, de ez a barátság így nem a legjobb. Az új szobatárs maga a bárány bőrbe bújt ördög. De nehezen esik le a dolog, persze ha nap, mint nap a másikkal élsz nehezen veszed észre, mint külső szemlélő, főleg ha jóba vagytok. 
Kicsit "Az ördög bújt beléd" és "A árva" beütése van a filmnek, úgy ahogy sejtettem az elején is. Ahhoz képest, hogy mekkora lehúzás kapott ez a film, Tényleg nem volt  rossz!

Szerintem: 8.5/10
"Miss K"