2011. május 30., hétfő

A betolakodó




Eredeti cím: À l'intérieur
Magyar címe: A betolakodó
Rendező: Alexandre Bustillo, Julien Maury
Évszám: 2007 
Nemzetiség: francia 
Műfaj: thriller / horror

Tartalom:
Sarah terhes. Férjével utazik, amikor a szakadó esőben frontálisan ütköznek egy szembejövő másik kocsival. Sarah és a gyermek túléli, férje azonban meghal. Az özvegy ezután szinte teljesen magába zárkózik, egyedül él és várja a gyermeke születését. A karácsony estét még otthonában tölti egyedül, s próbál felkészülni lélekben a másnapra betervezett szülésre, ám megjelenik egy titokzatos Nő, aki zaklatni kezdi, s hamarosan az is nyilvánvalóvá válik, hogy mit akar: Sarah babáját. Véres küzdelem veszi kezdetét az életben maradásért és a gyermekért...
Szerintem:
Engem még anno erre a filmre úgy készítettek fel, hogy NE nézzem meg! Egyik unalmas este letöltöttem és megnéztem. Elég megrázó volt ezt a filmet végig nézni és ahogy a dolgok kapcsolódtak össze, hogy mi miért van. Ez a film is olyan, hogy megtörténhet, hiszen hány ilyent hallunk manapság. A nők képesek őrült dolgokra, főleg, ha egy gyerekről van szó. Nem is tudom, hogy mit tudnék mondani erről a filmről. Még egyszer biztos nem nézném meg. Nem a történettel van a gond, hanem azzal, hogy ezt az "eseményt" végig nézni! Erős idegzetűnek vallom magam, de ez a film akkor is durva. Béatrice Dalle alakítására meg külön kíváncsi voltam. Ijesztő az a nő!
De tény, hogy a franciák tudnak beteg horrorfilmeket gyártani (például: Magasfeszültség, Mártírok).
Szerintem: 5/10
"Miss K"