2011. május 30., hétfő

Mártírok



Eredeti cím: Martyrs
Magyar címe: Mártírok
Rendező: Pascal Laugier
Évszám: 2008
Nemzetiség: francia 
Műfaj: dráma / horror / thriller

Tartalom:
Lucie-t több mint egy évig eltűntként tartották nyilván, amikor váratlanul egy út szélén megtalálják. Úgy tűnik megőrült, teljesen zavarodottan viselkedik, képtelen beszélni róla, hogy mi történt vele és ki a felelős az eltűnéséért. A rendőrség talál egy elhagyatott vágóhidat, és minden nyom arra utal, hogy a lány az ottani fagyasztókamrában volt fogvatartva. A nyomozókra nehéz feladat hárul: kideríteni, hogy került oda, mi történt ott és hogy sikerült elszöknie onnan Lucie-nak.

Szerintem:
Őszintén megmondom, hogy ennek a filmnek az első 45 perc izgalmas, hogy még is mi történik. Én 45 perc után lezártam volna az egész történetet, de az utolsó fél órát egyik barátommal úgy néztük végig, hogy ez mi? Ez miért, ez minek kell ide? Fölöslegesnek tartom az utolsó fél óráját a filmnek és undorítónak. Agyatlan baromság az egész. Én legalábbis alig vártam, hogy vége legyen a filmnek...

Szerintem: 5/10
"Miss K"