2011. május 5., csütörtök

Dawson és a haverok



Eredeti cím: Dawson's Creek
Magyar címe: Dawson és a haverok
Rendező: ...elég sok mindenki!
Évszám: 1998 
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: dráma 
  
Tartalom:
A Boston külvárosában zajló történet főhősei 15 éves tinédzserek, akik minden nap megvívják kis csatáikat a maguk bonyolult és döntésekkel teli világában. A "Dawson és a haverok" egy tizenöt éves fiú felnőttéválásáról és életreszóló barátságáról szól egy olyan lánnyal, aki teljesen különböző családi háttérrel rendelkezik. Joey, akit Katie Holmes alakít, nehéz sorsú lány. Édesanyja meghalt rákban, édesapja pedig kábítószerügyek miatt börtönben csücsül. Joey így terhes nővérével és annak barátjával él együtt. Dawson jóképű, egyedüli gyerek, akinek minden álma, hogy filmes karriert fusson be... (tovább)
 
Szerintem:
Oké, oké! Tudom, sorozatokról nem írunk! De erről muszáj! Most tartok a 3. szezonnál és Dawson filmes utalásai kiborítanak. Főleg mikor egy drámai helyzet van és benyögi, hogy ez meg ez a film. Én még nézek, hogy Jézusom! Én sem voltam ekkora film buzi. Pedig nekem is a gyerekkorom a filmekről szólt, mert nem volt más választásom, csak a videótéka volt a barátom. Persze meg a 70 éves nagyi is tud mindenre filmes példát?! Atyavilág! Dawson-tól agybajt kapok és régen is agybajt kaptam. Joey és egy kicsit Pacey karaktere még mindig a tizenéves önmagamra emlékeztet. Egyszerűen agybaj kerülget mikor 45 perc alatt harmadszorra hangzik el Dawson szájából a "Steven Spielberg" név. Nem szeretem azt a rendezőt. "A pillanat" így jellemezni egy rendező munkásságát? Hát, jól megerőltette magát Kevin Williamson. Bár lehet, hogy a harmadik szezont már nem is Ő írta.
Összességében: szerencsétlen, mára már komolytalannak tűnő dolgok, karakterek, történések többsége vicces. Egy 45 perces részt most már megnézek 15-20 perc alatt. Nem köt le úgy mint régen, de igen is végig fogom nézni a 6. évadig, mert érdekel, egyszerűen olyan jókat röhögök rajta, hogy félelmetes! 13-14 évesen igen is jó sorozat volt ez 1998-ban. De most már nem mondanám annak, inkább vicces. Nagyon változik a világ, ahogy mi is.

"Én 1 részt alig bírtam belőle :-D" - Inzume

Szerintem: 4.5/10
"Miss K"