2011. május 24., kedd

The Girl Next Door



Eredeti cím: The Girl Next Door
Magyar címe: (nem mutatták be)
Rendező: Gregory Williams
Évszám: 2007
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: horror / thriller / dráma

Tartalom:
A helyszín a külváros. A külváros, ahova nem ér el, nem szűrődik be a belváros nagy zaja, ahol mindenki békében, nyugodtan élhet, ahol mindenki ismer mindenkit, ahol a legjobb élni, az amerikai kép, képeslap szerint is. Azonban ez csak hab a tortán, ez csak egy illúzió, egy hiedelem, semmi más. Mert a színes felhők, a szép házak, a mosolygó emberek mögött valami félelmetes, borzasztó esemény történik, zajlik le. De senki nem szól róla, senki nem tartja azt nem ésszerű tettnek, cselekvésnek, hogy egy lányt a nagyanyja fogva tartja a házában, a pincéjében, ahol (meg)kínozza és szörnyű „dolgokat” tesz vele. Senki nem szól róla, pedig a szomszéd gyerek megtehetné, a fiúk is megtehetnék, de nem teszik. Nem teszik, mert a nő mindenkit magával ránt. Értem ezalatt, hogy vele együtt lélegeznek, s egy idő után, minden parancsát végrehajtják, mintha az valami természetes dolog lenne, például. Nem látnak semmi kivetni valót egyetlen csapásban, vagy szörnyűségben sem, vagy ha igen, akkor meg nem mernek ellent mondani, mielőtt ők is úgy végeznék.

Szerintem:
2007-ben leforgatták az "An American Crime" című filmet, ami megtörtént események alapján készült. Akit, érdekel a történet itt megtekintheti (Deadly Women - Born Bad) Az a szomorú ebben a filmben, hogy ez megtörtént esemény alapján készült. Azt viszont nem értem, hogy ez a két film ugyanabban az évben készült. A két történet ugyanarról szól. Állítólag ez a film durvábban, hatásosabban van megcsinálva. Sajnos az "An American Crime" című filmet elkezdtem nézni, az bíróság tárgyalással kezdődik és visszaemlékezésekkel. Ebbe a filmbe is csak bele pörgettem, hogy megnézzem  ugyanaz-e a történet vagy sem. Szörnyű, hogy az emberek mennyire befolyásolhatóak. Főleg, ha az anyjuk befolyásolja saját gyerekeit, hogy ilyen tetteket hajtsanak végre. Egyszerűen hihetetlen! A filmet nem néztem végig, mert nem bírnék végig nézni egy ártatlan lány kínzásának históriáját.

Szerintem: -/10
"Miss K"