2011. május 24., kedd

Szerb film

CSAK ERŐS IDEGZETŰEKNEK!!!


Eredeti cím: Srpski film
Magyar címe: Szerb film
Rendező: Srdjan Spasojevic
Évszám: 2010
Nemzetiség: szerb
Műfaj: horror / gore
IMDB: nincs // HorrorMirror

Szerintem:
Már napok óta csak ez a film van kint hírfolyamként az Facebook oldalam kezdő lapján, hogy micsoda egy undorító film. Természetesen nem néztem meg, mert a fene sem kíváncsi a gore filmekre, legalábbis engem nem érdekel. Így csak a bemutatóját néztem meg.
Megnéztem a trailer-ét és elég gyomorforgató! Undorító, de tényleg! Ilyen filmet, hogyan lehet leforgatni? Oké, hogy csak film. 8 mm-nek legalább volt értelme, egy nyomozás és egy "beteg" papi. Jézusom! És én a 8 mm-rel hasonlítom össze ezt a "filmet"? Egyátalán ki az aki ezt végig tudja nézni? Undorító! Mást nem tudok mondani!
Van gyomrom az ilyen filmekhez (inkább biztonság kedvéért kerülöm az ilyen  semmirevaló, értelmetlen filmeket), de ez egyszerűen undorító. IMDB-n nem találtam semmit, pedig az egy nagy film adatbázis. Hogy lehet leforgatni egy ilyen szemetet? Egyátalán hogyan lehet egy ilyen filmbe értelmet találni, szeretni ezt a filmet. Vagy van-e olyan beteg, akinek tetszik. Fúj! Erre még az egy pontot sem adnám meg!
Még így, hogy nem láttam, alapból 0 pontot adok rá, trailer-e is undorító! Az ember egy állat! Az 1975-os "Salo, Szodoma 120 napja" című filmet is akkoriban gyomorforgató volt megnézni. Dolog, hogy most 2011-et írunk, de még a mai napig is vacilál az ember, hogy megnézze vagy ne vagy elkezdi nézni és kikapcsolja.
Röviden tömören: undorító, gusztustalan, nőgyalázó, nézhetetlen, gyomorforgató. Ennek a filmnek semmi értelme!

Szerintem: -/10


"Miss K"