2011. május 18., szerda

Kapj el, ha tudsz!



Eredeti cím: Catch Me, If You Can
Magyar címe: Kapj el, ha tudsz!
Rendező: Steven Spielberg
Évszám: 2002 
Nemzetiség: amerikai 
Műfaj: krimi / dráma / kaland 

Tartalom:
Frank W. Abagnale dolgozott orvosként, ügyvédként, és egy nagy légitársaság másodpilótájaként - és mindezt a huszonegyedik születésnapja előtt. A szélhámosság nagymestere emellett briliáns csekkhamisító is volt, szakértelme több millió dollárt hozott neki a konyhára. Carl Hanratty FBI ügynök legfontosabb küldetésének tartotta, hogy elkapja Franket, és a törvény színe elé vigye, de Frank mindig egy lépéssel előtte járt, és a hajsza folytatására kényszerítette...
Szerintem:
Frank W. Abagnale nagyon jól megtalálta a helyét a világban. Okos egy ember volt. Csalás, átverés. Egy igazi szélhámos, aki csak úgy ontja a pénzt nem lehet elkapni. Tovább nem is kell ragozni hiszen fent lehet olvasni a tartalmat. 
Ez a film is nagyon, szeretem. Igaz vontatott, de tetszik. Emlékszem először el is aludtam rajta. A zene, szereposztás, színjáték, rendezés, minden egy helyen, nagyon jól összeszedett egy film. Nem szeretem Steven Spielberg filmjeit. Leonardo DiCaprio-t sem szeretem, de így az utóbbi évekbe bebizonyította, hogy végre kinőtt ebből a szépfiú kategóriából és nekem bebizonyította, hogy más szerepeket is nagyon jól el tud játszani. Megszerettem a filmjeit! Megunhatatlan!

Szerintem: 10/10
"Miss K"