2011. május 6., péntek

Sikoly 2.



Eredeti cím: Scream 2.
Magyar címe: Sikoly 2.
Rendező: Wes Craven
Évszám: 1997 
Nemzetiség: amerikai 
Műfaj: horror

Tartalom:
Két év telt el a szörnyű woodsborói események óta. Az ifjú túlélők, Sidney Prescott és Randy Meeks úgy döntöttek, hogy elfelejtik a traumatikus élményt, és folytatják az életüket. A két barát együtt beiratkozik a középnyugati Windsor Egyetemre. Gale Weathers, aki testközelből élte át a woodsborói gyilkosságokat, pénzre váltotta a véres élményt azzal, hogy írt belőle egy bestsellert, melyből film is készült Döfés címmel. Ám a film bemutatója vérfürdőbe torkollik: egy szellemálarcos gyilkos lemészárol két főiskolást. Sidney másnap értesül erről, és rettegni kezd attól, hogy valaki folytatja a woodsborói gyilkosok örökségét. Dewey Riley megérkezik Woodsboróból, hogy Sidneyre vigyázzon. Gale, Dewey és Hartley rendőrfőnök arra a következtetésre jutnak, hogy a gyilkos a woodsborói gyilkosságokat másolja...

Szerintem:
Szeretem a 2. részt is, de mindig az volt a benyomásom, hogy ez a rész paródiának készült, persze itt is visszaköszönnek a filmes hasonlatok, mit kellene csinálni kérdések is felütik a fejüket. De az ilyen beszólások miatt, mint a "Gale a szíved olyan, mint egy hűtőláda". Hát nem tudtam komolyan venni. Meg is nézhetjük: 2. részt nagyon lehúzták, mondjuk nekem sem tetszett nagyon. Jada Pinkett Smith és Omar Epps halála úgy szint nevetséges, Jerry O'Connell kicsit gyanús volt, mint Sidney pasijai általában! Kicsit idegesített vártam már, hogy végre eltűnjön. Szegény kis Sidney, sosem tud rendes, normális életet élni, mert a csúnya Ghostface követi minden lépését.


Szerintem: 6.5


"Miss K"