2011. május 6., péntek

Sikoly 3.


Eredeti cím: Scream 3.
Magyar címe: Sikoly 3.
Rendező: Wes Craven
Évszám: 2000 
Nemzetiség: amerikai 
Műfaj: horror
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0134084/ (5.3/10)

Tartalom:
A Windsor-Egyetemen történt szörnyű események után Sidney megpróbál normális életet élni, ám a múlt még mindig kísérti. Egy névtelen telefonáló gyilkosságokról értesíti, amelyeket egy forgatáson követtek el. Sidney a helyszínre utazik, amikor megtudja, hogy a gyilkos áldozatai mellett az ő elhunyt anyjának fényképét hagyja...
Szerintem: 
Ezt a részt még moziba láttam. Szerintem nagyon jól összerakták, akárhogyan is próbálják lehúzni a 3. részt. Sidney anyjának időszakos visszatérései, visszatérés a régi helyekre, mint filmforgatás helyszíne, látni, hogy az életedből, hogyan csinálnak filmet. Nekem tetszett Ehren Krueger forgatókönyve. Nekem a 3. rész a kedvencem... most már a 4.,mert az még jobb lett, de az 5.-6. rész már igen csak túlzásnak tartanám. Wes Craven a Freddy Krueger sztorit is sokági húzta. Rémálom az Elm utcában befejező részébe film-a-filmben megoldást találjuk csak úgy, mint a Sikoly 3. részébe, de ez itt nem nagyon vált be!


Szerintem: 9/10
"Miss K"