2011. június 17., péntek

11:14



Eredeti cím: 11:14
Magyar címe: 11:14
Rendező: Greg Marcks
Évszám: 2003 
Nemzetiség: amerikai / kanadai
Műfaj: krimi / thriller / vígjáték

Tartalom:
Este 11 óra 14 perckor valahol egy amerikai városkában tíz ember sorsa keresztezi egymást. Hogy ez fatális véletlenek egybeesése, vagy egy előre meghatározott végzet beteljesülése, az történetünk szempontjából teljesen mindegy, a lényeg, hogy egy bravúros forgatókönyv (végre!) remek megvalósítását szemlélhetjük, elégedetten. Mindenki szempontjából végignézhetjük annak a bizonyos éjszakának a történéseit. Szereplőink kis sztorikáit sorra egyenként látjuk, egyre több kapcsolódási pontot találva, egyre több összefüggést felfedezve, egészen addig, amíg a kör lassan bezárul. (Tulajdonképpen főhőseink egy-egy ártatlannak induló cselekvési folyamatáról van szó, amely egy bizonyos ponton találkozik a másikéval, és így váratlan fordulatot vesz, míg az egymásra gyakorolt hatásuk végül elképesztő eredményt hoz.)
 
Szerintem: 
Még régen láttam ezt a filmet a TV-ben. Nekem tetszett jól össze lett rakva a történet. Mindennek meg van az oka és a miértje. Azt hisszük, hogy különálló történeteket nézünk, pedig egybe vág az összes valamilyen formában. Így az egész történet váratlan események halmaza lesz. Szeretem ezt a filmet, jól felépített, ügyes krimi. Néztem is, hogy "komédia" kategóriába besorolva, hát igen vannak benne abszurd helyzetek, amin már csak röhögni lehet, például a benzinkutas jelenet. Szeretem az ilyen idősíkokban ugráló filmeket.

Szerintem: 10/10
"Miss K"