2011. június 26., vasárnap

Életben maradtak



Eredeti cím: Alive
Magyar címe: Életben maradtak
Rendező: Frank Marshall
Évszám: 1993
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: dráma / katasztrófa / kaland

Tartalom:
1972-ben az Andok felett lezuhant egy uruguayi repülőgép. A gép utasai közül néhányan túlélték a tragédiát, de a mentőosztagok érkezéséig kegyetlenül hosszú volt az idő... Elborzadva döbbennek rá, hogy egyetlen esélyük az életben maradásra, ha az élőket a halottak testéből táplálják.

Szerintem: 
Ez a történet is megtörtént, de szerintem erről nem is kell mesélni, mert mindenki hallott róla. Élethűen ábrázolják az időszakot, hogy mi is történt velük az Andokban, míg nem jött a felmentő sereg. Az éhség és a hideg nagy ura. Két lehetőséged van: életben maradsz vagy meghalsz. Még amikor kicsi voltam, akkor láttam a filmet, így nem is emlékeztem rá, hogy John Malkovich beszél az elején. Meglepődtem. Megrázó volt nézni, hogy megtörtént események alapján készült az egész film. Sérültek, halottak mindenhol, ruha élelem nélkül, hőmérséklet 0 fok alatt, sokkos állapotban lévő emberek. Nem lehet semmit sem csinálni ott a semmi  közepén, míg nem jön a mentőosztag. Őrület, éhség, zavartság, hideg, hó. Rremény és reménytelenség. Ez jellemzi a filmet. A filmben Ethan Hawke is szerepel.

Szerinte: 10/10
"Miss K"