2011. június 25., szombat

Végső állomás 3

Eredeti cím: Final Destination 3
Magyar címe: Végső állomás 3
Rendező: James Wong
Évszám: 2006
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: thriller / horror

"Innen nincs visszaút! Hamarosan találkozunk!"

Tartalom:
Az élet olyan, mint a hullámvasút: egyszer fel, egyszer le. De a halál is olyan: ha egyszer lendületbe jön, nincs erő, amely megállíthatná. Egy gimnazista lánynak borzasztó látomása lesz: egy apró, véletlen baleset következtében kisiklik egy hullámvasút, melyen ül, a kocsik a mélybe zuhannak, és senki sem éli túl a balesetet. Wendy az utolsó pillanatban meggyőzi néhány barátját, hogy másképp üssék agyon szabadidejüket: így ússzák meg, hogy a valóban bekövetkező baleset áldozataivá váljanak. De a halál nem mond le könnyen arról, hogy magával vigye az arra kiszemelteket. Véres és kegyetlen véget szánt a lánynak és haverjainak, és tervét végre és hajtja: egyenként gyötri meg és viszi magával a baleset véletlen túlélőit. Úgy tűnik, nincs menekvés. A halál elől nincs hova bújni. De talán, aki szembenéz vele, legyőzheti. Talán...

Szerintem:
Nem akartam letölteni ezt a filmet, mert csak DVD formátumba lehetett, ezért megnéztem TV-be. DVD-n meg szükségtelen megszerezni, mert annyira nem jó. 
Az elején a Vidámparkos jelenet nagyon tetszett. Mondjuk a szoláriumos halál is ötletes volt. Oda sem szoktam járni. Munkahelyi baleset sem volt kutya! Nekem a Vidámpark személy szerint Halálpark, utálom a hullámvasútat és minden ilyen számomra hánytató gépet. Mondjuk megint mennyi az esélye arra, hogy a videokamera pont odaessem a sínre, sőt nem odaesik, hanem még a vascső köré is tekei magát! Az eső a sulinál pedig nagyon látszik, hogy esőgép.
Ebben a részben pedig már nem Devon Sawa, de azért megnéztem mert már régen láttam ((( most rákerestem Devon Sawa-ra és durván megváltozott, fel nem ismerném, ha látnám egy új filmben, ennyit tesz 11 év. ))) Szokásos történet, hogy a halál üldözi a tinédzsereket, de hát a halál elöl nem lehet elmenekülni. 
Áh, végül is nem volt olyan rossz, adok neki egy ...

Szerintem: 6.5/10
"Miss K"