2011. június 1., szerda

Elhagyatva

Eredeti cím: The Abandoned
Magyar címe: Elhagyatva
Rendező: Nacho Cerdá
Évszám: 2006
Nemzetiség: spanyol / brit
Műfaj: horror / misztikus / thriller

Tartalom:
Marie-t, a sikeres filmproducert még csecsemőként menekítették ki nevelőszülei a hatvanas években Oroszországból Amerikába. Családi tragédiákkal sújtott, sötét múltja azonban nem hagyja nyugodni, és negyven évvel később egy hagyatéki tárgyalás miatt visszatér, hogy kiderítse, mi történt a valódi szüleivel. Az örökölt családi birtokon azonban nemcsak soha nem látott testvérével találkozik, hanem ijesztő kísértetekkel is, akik az életére törnek. Marie és testvére, Nyikolaj hamarosan rádöbben, hogy újra át kell élniük a születésük utáni végzetes éjszakát, de úgy tűnik, ezúttal nem tudnak majd múltjukból élve elszabadulni.

Szerintem:
Kezdjük ott, hogy rossz filmet töltöttem le, mert én a Katie Holmes, Benjamin Brett-féle "Abandon" című filmet szerettem volna, ez pedig a "The Abandoned", aminek ugyanaz a magyar címe, mint a másik filmnek. De mivel szeretem a spanyol filmeket ezért még örültem is neki, hogy ez jött le. 
A plakát megnyerő, de a film eléggé rossz. Filmproduceri állás én is szeretnék ilyent. Még bármi megtörténhet! 
Elég kiábrándító és szomorú, amikor az anyanyelveden beszélsz és a kutya sem hallgat meg pedig nagyon jól tudod, hogy értik amit beszélsz. Süket fülekre találsz, pedig csak a szüleid után szeretnék érdeklődni, akik örökbe adtak még csecsemőkorodban. De az is rossz, amikor a saját anyanyelved nem érted meg, mikor próbálnak segíteni. 
A 39. percnél azt kérdeztem, hogy mi ez? Onnantól csak pörgetésből állt nekem a film hátra levő része. Amikor a pasi kiszedi a golyót a lábából... no comment! Franc mászkálna egy ilyen házba!
Inkább annyit fűznék hozzá: érdekes!

Szerintem: 4/10
"Miss K"