2011. június 12., vasárnap

Hacsi, a leghűségesebb barát



Eredeti cím: Hachiko, a Dog's Story
Magyar címe: Hacsi, a leghűségesebb barát
Rendező: Lasse Hallstörm
Évszám: 2009 
Nemzetiség: amerikai/ brit
Műfaj: dráma 

Tartalom:
Amikor Parker professzor egy napon a munkából hazafelé egy gazdátlan kutyakölyköt talál a pályaudvaron, még nem sejti, hogy egy rendkívüli barátság veszi kezdetét. Bár felesége csak vonakodva fogadja be a kis japán akita kutyát, Parker szívét rögtön meghódítja Hacsi. A vidám kutyus hamarosan minden reggel elkíséri a professzort a pályaudvarra, majd minden este elé megy. Egy nap azonban Hacsi hiába várja gazdája visszatértét...

Szerintem:
Imádom a kutyákat. Szeretem a kutyás filmeket, de mindig összeszorul a szívem, mikor erre a filmre gondolok. Egyszerűen bámulatos, hogy egy kis állat mennyire hűséges tud lenni. Egyátalán nem szoktam filmeken sírni, de ez a film, amin elsírom magam. Másik ilyen film a "Marley és én" Jennifer Aniston-nal. Tényleg a kutya a világ leghűségesebb barátja!Hozzá teszem ez is igaz történet, altalában mindig ezek a legmegrázóbb történetek.
Aki még nem hallot Hacsiko-ról, az itt olvashat bővebben róla: kattintás.

Szerintem: 10/10
"Miss K"