2011. június 12., vasárnap

Megtört ölelések



Eredeti cím: Los abrazos rotos
Magyar címe: Megtört ölelések
Rendező: Pedro Almodóvar
Évszám: 2009 
Nemzetiség: spanyol 
Műfaj: dráma 

Tartalom:
Egy férfi, két személyiség. Harry Caine történeteket, forgatókönyveket ír. Eredeti neve azonban Mateo Blanco, ilyen néven filmeket rendez. 14 évvel ezelőtt egy szörnyű autóbaleset áldozataként elveszítette a látását és élete szerelmét is, Lenát. Amikor nem rendez, olyan képzetekkel próbálja túlélni sorsát, hogy Mateo Blanco 14 évvel ezelőtt meghalt imádottjával, Lenával együtt.

Szerintem:
Mint ahogy említettem szeretem a spanyol filmeket, ha Almodóvar rendezte és Penelopé Cruz játszik benne azt meg főleg! Örültem, hogy ismét egy filmes filmben sikerült bele botlanom. Szeretem, amikor picit bekukkanthatunk a kulisszák mögé, hogy hogyan is élhet egy író vagy rendező. Kamerás gyerek, aki próbál apja kedvében járni, hogy leleplező filmeket csinál Penelopé-t. De az apja meg egy paraszt.
Ez egy sima dráma, semmiféle művész film jellege nincsen, szerintem.
Mondjuk azt furcsálltam,hogy tengerparton ők kabátba vannak, fúj a szél és a többi ember pedig fürdőruhába van.

Szerintem. 9/10
"Miss K