2011. június 20., hétfő

Levelek Júliának



Eredeti cím: Letters to Juliet
Magyar címe: Levelek Júliának
Rendező: Gary Winick
Évszám: 2010
Nemzetiség: amerikai 
Műfaj: romantikus / dráma

Tartalom:
Egy amerikai lány az olaszországi Veronában, Rómeó és Júlia városában nyaral, ahol csatlakozik önkéntesek egy csoportjához. A csoport tagjai olyan levelekre válaszolnak, amelyekben szerelmi tanácsokat kérnek Júliától. Sophie megválaszolt egy 1951-ben kelt levelet, és ezzel ösztönözte a levél szerzőjét, hogy Olaszországba utazzon, hogy megtalálja rég elveszett szerelmét. Sophie ezzel olyan események láncolatát indította el, amely mindkettejük életében elhozza az igazi szerelmet.

Szerintem:
Van pár film itt, amiről elkezdtem írni, de nem néztem meg ilyen ez a film is. Úgy gondoltam most bepótlom őket.
Nem szeretem a romantikus filmeket, de most ehhez volt kedvem. Nem tudtam semmit sem a filmről csak annyi maradt meg, hogy tavaly nyár végén nagyon reklámozták. Gondoltam most megnézem.
Ez a film végre nem Párizsban, hanem Veronában játszódik. Érdekes kis történet, könnyed egyszer nézhető. Ez a film is arról szól, hogy várni a szerelemre és ha megtalálod ne engedd el, mert kitudja lehet 50 év múlva találkozol vele egy véletlen folytán. És ez nem közhely! Nekem tetszett ez a film, pedig nem vagyok oda az ilyen romantikus filmekért.


Szerintem: 8/10
"Miss K"