2011. június 18., szombat

Nagyfiúk



Eredeti cím: Grown Ups
Magyar címe: Nagyfiúk
Rendező: Dennis Dugan
Évszám: 2010
Nemzetiség: amerikai 
Műfaj: vígjáték

Tartalom:
Harminc évvel az érettségi után az öt egykori jó barát és sporttárs elhatározza, hogy együtt töltik a Függetlenség Napját, ezért családostul elutaznak egy az ünnepi hétvégére kibérelt víkendházba. Elméletileg már bőven felnőttek, ám az évek számából még nem következik egyenesen az, hogy valóban fel is nőttek...

Szerintem:
Nekem tetszett. Szeretem Adam Sandler filmjeit, amibe meg Rob Schneider is jétszik az már maga az agyhalál! Vicces volt. Ennyi vígjárék (sorozat) szereplőt betömöríteni egy helyre. Szerintem a kutyus volt a király a filmbe. De amikor a gyerekek, azt mondták, hogy "- Oh, de sunáznám! - Az mit jelent? -Nem tudom, de jól hangzik!" Néztem egy nagyot, hogy mi van? Már a filmek is átvették ezt az alpári szöveget. Haladni kell a korra, de akkor is! Oké lehet én vagyok régi módi.

Szerintem: 7.5/10
"Miss K"