2011. június 19., vasárnap

Saint Ange



Eredeti cím: Saint Ange
Magyar címe: Saint Ange
Rendező: Pascal Laugier
Évszám: 2004
Nemzetiség: francia
Műfaj: horror

Tartalom:
1960-ban járunk. Anna, a fiatal takarítónő a francia Alpok egy távoli zugában, az elhagyatott St. Ange árvaházban kapott munkát. A lány felfedezi, hogy egy árva, Judith még mindig ott lakik. Sőt hamarosan gyerekhangokat és lépteket hall az árvaház magányos folyosóin. Helenka, Anna munkatársa viszont semmit nem észlel a különös dolgokból, így arra gyanakszik, hogy a lánynak elment a józan esze...

Szerintem:
Most vettem észre, hogy a Duna TV-n horrorfilmet adnak. Kicsit meglepődtem, ez is olyan ritka, mint a fehér holló. Gondoltam megnézem. Ráadásul francia is, mint tudjuk elég durva horrorfilmeket csinálnak a franciák (pl.: Mártírok, Magasfeszültség...) Furcsa volt Bogdányi Titanilla hangját hallani, úgyhogy nem Lisa Simpson-t szinkronizálta. 
A főszereplőlány kicsit hasonlít a fiatalkori Natalie Portman-re. Egész film alatt vársz, hogy hú most jön a lényeg, de nem. Az ilyen filmek mégis ijesztőek már magától a régi épületektől, beporosodott szobák, el használódott, koszos játékok.
A végén ez a hegedű zene meg a gyerekek. Érdekes egy film volt. Na film vége az eléggé hasonlított valamilyen formában "Árvaház" című filmre...ez számomra lehúzta az egész filmet...
Virginie Ledoyen egyébként szerepelt "A part" című filmben Leonardo DiCaprio-val, azért volt olyan ismerős.
Szerintem: 5.5/10
"Miss K"