2011. június 25., szombat

A remény rabjai



Eredeti cím: The Shawshank Redeption
Magyar címe: A remény rabjai
Rendező: Frank Darabont
Évszám: 1994
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: dráma / krimi

Tartalom:
Az 1940-es évek végén Andy Dufresne bankárt életfogytig tartó börtönbüntetésre ítélik kettős gyilkosságért. A férfi ugyan ártatlan, ám az ítélet értelmében be kell vonulnia a Shawshank bötrön rabjai közé. Ezzel gyökeresen megváltozik Andy élete, lassan válik az elítéltek körében megbecsültté, a fegyőrök adótanácsadóvá és a börtön vezéregyéniségévé.

Szerintem:
Múltkor volt a Tv-be ez a film, de sajnos későn kezdődött és elaludtam, de most volt időm megnézni. Nem volt kedvem sehová sem menni. Azért is kíváncsi voltam erre a filmre, mert a "Halálsoron" című film is tetszett, mint tudjuk azt is Stephen King írta. Azért elég keményen bemutatja a börtön életet ez a film.
Szeretem az ilyen filmeket, ahol elmesélik, hogy mi történt közben. Ez a film egyértelműen 10 pont! Nekem tetszett nagyon jó történet! Nem tudok mit hozzáfűzni! Mindenkinek ajánlom! Alapfilmekbe beletartozik! Ééés: a bűnösök megbűnhődnek!

Szerintem: 10/10
"Miss K"