2011. július 24., vasárnap

Anyai megszállottság

nincs plakát
Eredeti cím: Locked Away
Magyar címe: Anyai megszállottság
Rendező: Doug Campbell
Évszám: 2010
Nemzetiség: amerikai 
Műfaj: dráma / thriller

Tartalom:
A felsőéves gimnazista, Taylin és barátja Kevin rájönnek, hogy szülői örömök elé néznek. A lány először anyjához fordul, aki azt javasolja, hogy adják örökbe a gyermeket, ám a kétségbeesett fiatalok Chloe, az iskolai tanácsadó segítségét kérik. Kiderül, hogy Chloe már jó ideje gyermeket szeretne, és bármire képes lenne a megszerzéséért.

Szerintem:
Ahogy megláttam a film címét utána szerettem volna nézni a legnagyobb filmes portálon, de nem találtam semmit, még plakátot sem, ezlrt nem szerepel kép a mostani filmről. Thrillernek volt megnevezve, el is indítottam. Kicsit gyanús volt, mert a "Movies24" csatornáról lett felvéve, az meg kb. olyan, mintha a "Film+" adót néznéd. Nem sok reményt fűztem a filmhez. Reméltem, hogy kibírok 89 percet, hogy megnézzem a filmet. De úgy érzem, hogy ez egy zs kategóriás **** film lesz. (ronda szavakat nem akarok írni, eddig sem használtam (azt hiszem) most sem fogok). 
Már maga a történet alapján is inkább drámának mondanám, mint thriller-nek, de még bármi kisülhet belőle. Mint tudja mindenki, a nők bármire képesek, hogy gyerekük legyen vagy ne legyen. A színészek alapból B-kategóriások. A szinkron néhol elcsúszik így  a film is elveszti a hangulatát, ami még jó is lehet/lehetne. Adott egy önfejű 18 éves lány, aki teherbe esett és nem tud józanul gondolkozni és egy anya, aki korán szült, megpróbálja lányát tanácsokkal ellátni. De ilyenkor nem hallgatnak a gyerekek a szülőkre. Ráadásul beköltözik a pasijához, majd a nődokija megkavarja a dolgokat és hozzá költözik. Két hét után egy vad idegenhez, aki csak a gyerekét akarja?! Hiszen olyan sok gyereket próbált magához édesgetni így, hogy a jóhiszemű anyákat beetette. Iszonyat befolyásolhatóak a tinédzserek, aki egy kicsit is kedves velük! Végül a csajszi észbe kap.... még úgy mondd időben, hogy még is anyucira kellett volna hallgatni. A nők kegyetlenek bírnak lenni, főleg ha egy gyerek is van a történetben. "-Ajándékot hoztam! Creed CD .... kedvenc könyveid. "-Honnan tudod, hogy miket szeretek? -Oh, fent van a Facebook-on!"   No Comment... A filmnek nagyon egyszerűen és kiszámíthatóan lett vége, de egy ilyen történetből kb csak ezt lehetett kihozni.
Végül is nem volt olyan rossz. Óvakodj a mézesmázos emberektől, mert biztos, hogy forralnak valamit

Szerintem: 5.5/10
"Miss K"