2011. július 2., szombat

Bújócska



Eredeti cím: Hide and Seek
Magyar címe: Bújócska
Rendező: John Polson
Évszám: 2005
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: thriller / misztikus / horror 

Tartalom:
Emily egy képzeletbeli baráttal, Charlie-val vigasztalja magát anyja halála után. A vészjósló események nyomán apja kezdi elhinni, hogy a fickó mégis él - és nagyon gonosz dolgokat művel. Kénytelen a testet öltött rettenettel szembenézni. Segít neki a gyermekpszichológus.

Szerintem:
Azt hiszem ezt a filmet 2006-ban láttam DVD-b. Ezt kölcsönöztem ki a tékából. Kíváncsi is voltam rá, hogy Robert De Niro milyen is egy thriller-ben, Mondjuk a "Godsend - A teremtés klinikája" című filmben is szerepelt, mint őrült orvos. 
Rejtélyes ez a film. Ki is az a Charlie? Mit akar, honnan jött? Gyerekeknél kiskorban, vagy amikor valami fajta sokk éri őket, kitalálnak maguknak képzeletbeli barátot. Megtörténhet ez a film, de még sem...
Dakota Fanning, jól játszotta szerepét, mint általában a gyerek színészek (Isabelle Furhman - Az árva). Robert De Niro is hozta a formáját.
Elvégre ebben a filmben tényleg nincsen semmi félelmetes, de azért izgulsz, hogy most mi lesz. Van a filmben jó pár félre vezetés, de nem tudod, hogy melyik az igaz és nem. Nem akarok semmit sem lelőni. Szeretem a pszichothrillereket és ez az!


Szerintem: 9/10
"Miss K"