2011. július 2., szombat

Hogy veszítsük el barátainkat és idegenítsük el az embereket?



Eredeti cím: How to Lose Friends & Alienate People
Magyar címe: Hogy veszítsük el barátainkat és idegenítsük el az embereket?
Rendező: Robert B. Weider
Évszám: 2008
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: vígjáték

Tartalom: 
Sidney Young kiábrándult értelmiségi, aki egyszerre imádja és megveti a hírességek, a hírnév és a ragyogás világát. Alternatív magazinja szembemegy a trendekkel, és gúnyt űz a média által istenített sztárokból. Nem csoda, hogy váratlanul éri, amikor állást kínálnak neki a New York-i, konzervatív Sharp magazinnál. Bár a játékszabályok változnak, Sidney nem hazudtolja meg önmagát, polgárpukkasztásként malaccal a hóna alatt jelenik meg az egyik díjátadó gálán. Ám ha előre akar lépni, akkor be kell állnia a sorba, már csak azért is, mert le akar feküdni Sophie-val, a feltörekvő csillagocskával.

Szerintem:
Ezt a filmet azért is akartam megnézni, mert Gillian Anderson is játszik benne, de hát nem sokat. Meg a címe is érdekfeszítő .Ebben a filmben ismertem meg Simon Pegg-et, de lehet, hogy a "Fuss, dagi fuss"-t láttam előbb nem is tudom. 
Simon Pegg természetesen ebben a filmben is hozta a formáját. Ha most valaki megkérdezné ki a kedvenc színészem, rögtön rávágnám az Ő nevét. Nem szeretem sem az angol humort, sem az angol színészeket. Ugyan már?! Mi jut eszedbe Angliáról? Mr. Bean és nem is Rowan Atkinson. Mondjuk nekem az utóbbi. Természetesen ebben a filmbe is van bonyodalom meg kikecmergés belőle és egyebek.
A film ötletes, vicces volt. Nem az a film lesz, amit hatvanszor is megnézek, meg szerintem csak párszor nézhető. Mondjuk fél évente egyszer. De jól sikerült ez a film! Nekem tetszik! Gillian Anderson-on is fogott az idő, ez a szőkés haja nagyon nem jön be. Megan Fox-ot pedig nem szeretem! Igen, jól olvasod: Nem szeretem! Lehet, szép meg gyönyörű, de állítólag olyan buta, mint a Föld.

Szerintem: 8.5/10
"Miss K"