2011. július 11., hétfő

Édes kis malackám


Eredeti cím: Penelope
Magyar címe: Édes kis malackám
Rendező: Mark Palansky
Évszám: 2006
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: vígjáték / fantasy / romantikus

Tartalom:
Penelope Wilhern egy jómódú család sarja, de egy átok miatt malac orral születik, és az átkot csak úgy törheti meg, ha férjhez megy. De hogy találhat egy ilyen külsejű lány igaz szerelmet?

Szerintem:
Amint látom "type A films" produkció, amiről annyit kell tudni, hogy Reese Witherspoon saját cégéről van szó. Nem láttam tőlük még egy alkotást sem. Ráadásul Christina Ricci is játszik benne, Reese Witherspoon is jó színésznő, utóbbi években nagyon felkapták. Duna TV-n volt ez a film és sajnos csak az utolsó 10 percét láttam, de megszereztem .
Egy ilyen kis egyszerű, könnyen emészthető filmre számítok. Számomra érdekes volt ez a történet egy malacorrú lányról, aki egy családi átoknak köszönheti arci adottságait.Elég nehéz megtörni az átkot, ha a szülők igen akaratosan ez ügyben. A nagy kiszabadulás a sok rejtegetés után. Mindenki úgy kezeli, mint valami szörnyet. De hát az emberek igy is- úgy is rájönnek, hogy nem különbözik senkitől. Sőt még karriert is futhat be, csak vannak a világon elég visszamaradott, buta emberek. Kis ideig feltűnik Russell Brand, mily meglepő, ismét zenészt alakít, mint filmjeinek 85%-ában.
Tipikus Duna TV-re való film: dráma, vígjáték, kicsit romantikus. Kiszámítható, egyszer nézhető kis film. Már az elején sejteni lehet, hogy "Happy End" lesz a vége. De ezzel nem árultam el nagy dolgot.


Szerintem: 7/10
"Miss K"