2011. július 23., szombat

Ki nevel a végén?


Eredeti cím: Anger Management
Magyar címe: Ki nevel a végén?
Rendező: Peter Segal
Évszám: 2003
Nemzetiség: amerikai 
Műfaj: vígjáték

Tartalom:
Szegény Dave Buzniknak nemcsak a neve elviselhetetlen, hanem az élete is. Ő az, akit mindenki bánt. Hiába csendes, jóravaló, szelíd fiú, őt alázza meg a sarki fűszeres, őt nem szolgálja ki a repülőn a stewardess, és az ő orra törik be, ha egy egész buszt ér baleset. Még a tetejébe a bírók is pikkelnek rá. Botrányba keveredik, és a bíróság arra ítéli, hogy vegyen részt egy pszichiátriai kezelésen, amelyet a dühkitöréseiket visszafogni képtelen, túlságosan erőszakos emberek számára tartanak. Dave persze hiába tiltakozik, kénytelen bevonulni a dühelvonó kúrára. És ott éri a legnagyobb meglepetés: a tréning vezetője ugyanis olyan erőszakos, goromba, hatalmaskodó fráter, hogy ha éppen nem oktatná a szelídséget, biztosan neki kéne beiratkoznia saját magához...

Szerintem:
Szeretem Jack Nicholson filmjeit. Kicsit elképzelhetetlen volt számomra, hogy Adam Sandler és Jack Nicholson egy filmben. Láttam már ezt a filmet, csak az elejét sosem láttam.
Na jó! Most kapok agybajt: megírtam erről a filmről a véleményem erre kitörlődik! lehet nekem is indulat kezelésre kellene mennem. Ha-ha! :-) Még a legnyugodtabb embereket is fel lehet dühíteni. 100%-ig nyugodt ember nincs, még aki azt mondja, hogy az, az is hazudik. "A szarkazmus a méreg kistestvére!" Aj-aj! :-D Az emberek kiszámíthatatlanok, nem tudod, hogy mitől lesz dühös, mikor, stb. Jack Nicholson mindent megtesz, annak érdekében, hogy Adam Sandler-t kihozza a sodrából. Ez lenne a terápia? Bizony! Sietsz munkába, de valaki utad állja, a forgalomba álló kocsival nem lehet menni, és még az agyturkászod ráakar venni, hogy elénekelj egy hosszú dalt a "West Side Story"-jából. Ilyenkor felmerül a kérdés, hogy ki a beteg! A cica-mica ruha tervezésről meg már ne is beszéljünk. Végén egy csattanó várható, ami már az elején kiszúrható, párbeszédből ha az ember figyel. Woody Harrelson, öcsém! :-D Na ez nekem kimaradt, hogy láttam volna. Heather Graham röhögése kikészít!
Nem is mondok többet a filmről. Színészi alakítások nagyon jók leginkább Jack Nicholson, de ezen nem kell meglepődni. Párszor nézhető film, mondjuk úgy évente egyszer :-)


Szerintem: 7.5/10


"Miss K"